Şeytanın Gülen Yüzü

27 Cevaplar

  1. fetullah gulen dedi ki:

    yav müdür dalga mı geçiyon amk. nerden iniyor bu kitap?

  2. Hakan dedi ki:

    Nerden okuyacağız, okuma linki ya da İndirme linki yok..( tamam şimdi buldum )

  3. admin dedi ki:

    Kitap indirme linki eklenmiştir.

  4. mehmet dedi ki:

    Link nerede canım kardeşim göremiyorum yardımcı olurmusun acaba ?

  5. sacmalik dedi ki:

    Hani link nerede ( tamam şimdi buldum )

  6. admin dedi ki:

    Arkadaşlar link eklidir.Lütfen tekrar kontrol edin.

  7. hain fetö dedi ki:

    teşekkürler indirdim güzel bir kitaba benziyor.

  8. mehmet dedi ki:

    Teşekkürler admin çok sağol adam gibi adamsın senin gibi kişiler olduktan sonra sırtımız yere gelmez.Ücretsiz şekilde indirdim ve kitabı okudum.Herkes bu siteyi rahatlıkla kullanabilir arkadaşlar.

  9. ahmet dedi ki:

    yav biri bu linki tarif etsin daa. (Tamam Şimdi BULAMADIIM)

    • mehmet dedi ki:

      Merhaba benim adım mehmet. Malesef hukuki açıdan telif hakkı nedeni ile site yöneticisinin link veremediğini bilmediğim için ona ileri geri konuşmuş küfürler etmiş şahsına hakarette bulunmuş durumdayım. Kendisinden özürdiliyorum. Telif hakkı nedeni ile sadece bu sitede değil başka sitede de olsa indirme linki verilmesi yasakmış arkadaşlar ( izin almadan üreticisinden )

      Büyük eşşeklik aptallık ettim kendisinden özürdiliyorum.

  10. Mehmet Beyoğlu dedi ki:

    Vallahi sabırsızlıkla bekliyorum hemen okuyacağım şuan indiriyorum.

  11. mustafa dedi ki:

    Teşekkürler indirdim okuyacağım hemen.

  12. Anonim dedi ki:

    okumak isteriz

  13. vatandaş dedi ki:

    teşekkürler

  14. Anonim dedi ki:

    teşekkürler

  15. nuh dedi ki:

    linki bir ben mi göremiyorum?

  16. osman dedi ki:

    teşekkürler okuyacağım güzel kitap eminim..

  17. Yunus dedi ki:

    Linki göremiyorum nereden indirecegim

  18. alismsk dedi ki:

    Sa admin link hala sayfa da bulunuyor mu ben Göremedim

  19. SERHAT dedi ki:

    kardeşim yok öyle bişi biri nokta koysun şu işe ne kadar yer varsa heryere tıkladım

  20. MAHMUT KARAKOÇ dedi ki:

    rica etsem link gönderebilirmisiniz

  21. Birol dedi ki:

    Sayın admin siz milletle dalga mı geçiyorsunuz Allah aşkına, sitede tıklamadığım yer kalmadı ama kitabı ne okuyabildim ne de indirebildim.
    Tamam belki kitap linkini açıktan veremiyorsunuz ama en azından nereden ve nasıl indirebileceğimizi öğretseniz hiç fena olmaz…

  22. veli dedi ki:

    süpermiş

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.